IX Liceum Ogólnokształcące im. Klementyny Hoffmanowej
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - IX Liceum Ogólnokształcące im. Klementyny Hoffmanowej > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

  Drukuj
 

Procedura przyjmowania i załatwiania  skarg i wniosków   w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Klementyny Hoffmanowej w Warszawie

Treść

1. Skargi i wnioski w  IX Liceum Ogólnokształcącym im. Klementyny Hoffmanowej przyjmowane są przez dyrektora szkoły lub wicedyrektorów szkoły podczas godzin pracy.

2. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.

3. Kwalifikacji sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły.

4. Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor szkoły lub osoba przez niego upoważniona.

Szczegółowe zasady organizacji przyjmowania i załatwiania skarg   i wniosków określa Instrukcja przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Klementyny Hoffmanowej  w Warszawie wprowadzona Zarządzeniem dyrektora nr 5 z dn. 6.10.2017 r.

 

 

Odnośniki

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000r., nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)

2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 8 stycznia 2002r.  w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg  i wniosków (Dz. U. z 2002r., nr 5, poz. 46 z późn. zm.).

 
 
Wprowadził BZMW/ext.JLulkowska 14-11-2012
Aktualizujący bzmw/ext.mgalazka 17-10-2017
Zatwierdzający bzmw/ext.mgalazka 17-10-2017
Publikujący Bartold Jan (GP) (Gabinet Prezydenta (GP)) 17-10-2017
Liczba odwiedzin: 1376
Rejestr zmian